Select Language اس ام اس طنز جدید جدید
کلبه محبت

لاک پشت :هیچ چیزی تو این دنیا از من کند تر نیست!!!

حلزون :پس من اینجا هویجم؟؟؟؟

اینترنت ایران :خفه شین....

 

 

به لقمان گفتن با چی میای اینترنت؟

 

گفت با بی ادبان!

 

=))

 

 

دختره تلفن دوست پسرشو زنگ میخوره برمیداره جواب میده شما ؟؟

 

یه زن اونور خط میپرسه :شما؟

 

دختره میگه :من خواهرشم... شما؟؟؟

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

زن میگه :من همین الان فهمیدم مادرتم !! :|

 

 

 

 

بابام فارسی کتابی اسمس میده

 

sms زده:

 

سلام آیا میتوانی نان بخری؟؟

 

منم براش زدم:

 

آری پدر اکنون خود را به سرعت به شاطر خواهم رساند و از او طلب نان

 

 میکنم ^___^

 

پدر چند عدد نان از شاطر طلب کنم؟ ^___^

 

بعد بابام زنگ زد گفت :

 

پدر سگ منو مسخره میکنی .اگه جرعت داری بیا خونه...

 

آیا به نظر شما من امشب به خانه خواهم رفت؟ ^__^

 

آیا خونه خوبه مامانم امیده !!

 

 

 

لقمان را گفتن ادب از که آموختی ؟

 

 

 

اونقد خودش رو زد، اونقد خودش رو زد که نگو….

 

 

 

گفت غلط بکنم دفعه ای دیگه به شما چیزی یاد بدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام